• Dalipassage 2
  • 7811DB EMMEN
  • Klantenservice: 0591-547631
  • Op dinsdag t/m zaterdag voor 17:00 besteld, nog dezelfde dag verzonden
  • In Nederland vanaf 75 euro gratis verzending

FAQ


Bestellen



Hoe plaats ik mijn bestelling?


  • Aan de bovenkant van de website kunt u een categorie kiezen. Bijvoorbeeld "Keukenmessen". Als u hierop klikt krijgt u onze collectie keukenmessen te zien.
  • Vervolgens kunt u het soort mes kiezen naar waar u opzoek bent, bijvoorbeeld "Koksmessen". Nu ziet u alle koksmessen die wij aanbieden.
  • U wilt bijvoorbeeld het "Koksmes K2 Herder" bestellen. U klikt dan vervolgens op plaatje van het mes.
  • Nu krijgt u een nieuw scherm te zien met een grotere foto en informatie over het mes.
  • Aan de rechte kant van het scherm kunt op de blauw knop met de tekst "Leg in uw winkelmand" klikken, het mes zit nu in uw winkelmand.
  • Zodra u het mes in uw winkelmand heeft geplaatst kunt u uw winkelmand rechts boven in het scherm openen via het plaatje van een winkelmand.
  • In uw winkelmand kunt u zien wat u erin heeft geplaatst. U kunt hier mogelijk nog de hoeveelheid producten die u wilt bestellen aanpassen. Uiteraard kunt u ook nog meer producten toevoegen of een product dat u niet meer wilt verwijderen.
  • Als u zeker bent over uw bestelling klikt u op "Afrekenen".
  • U krijgt nu weer een nieuw scherm te zien waar u uw factuurgegevens invult of controleert als ze al ingevuld zijn wanneer u een account heeft en ingelogd bent. Indien nodig kunt u aanvinken dat de bestelling bezorgd moet worden naar een ander adres dan het factuuradres.
  • Vervolgens kunt u kiezen op welke manier u uw bestelling wilt ontvangen. Dit kan op de standaard manier of in cadeauverpakking. Ook kunt u er voor kiezen om uw bestelling op te halen in de winkel.
  • Nu kunt u uw betaalmethode kiezen. Klik hier om de verschillende methodes van te voren te bekijken.
  • Als u dit alles heeft gedaan bent u bijna klaar. Zorg dat u alles nog een keer nagaat om zeker te weten dat er geen fouten instaan.
  • Als alles goed lijkt te zijn klikt u op "Ik heb de Algemene Voorwaarden gelezen en ga hiermee akkoord" (ook kunt u zich hier inschrijven voor de nieuwsbrief als u dat zou willen). Zodra dit aangevinkt is kunt u klikken op "Plaats uw bestelling".
  • Nadat u hier heeft op geklikt wordt u verzocht te betalen. Als dit alles goed verloopt zult u zowel een "Orderbevestiging" en een "Betaalbevestiging" ontvangen in uw mail.
  • Uw bestelling is nu geplaatst en zal zo snel mogelijk naar uw worden verzonden.


Mocht u toch nog problemen ondervinden of ging er iets mis met de betaling, neem dan gerust contact met ons op.


Kan ik mijn bestelling wijzigen?



Als u uw bestelling wilt wijzigen voordat het verzonden is neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!


----------------------------------------------


Verzenden & bezorgen


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?


Bekijk eerst alstublieft deze pagina.


Mocht uw bestelling toch significant lang op zich laten wachten (Nederland 1 week; België 2 weken), neem dan gerust contact met on op.


Mijn bestelling klopt niet!


Heeft u een incomplete bestelling of andere producten ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!


----------------------------------------------


Account


Hoe wijzig ik mijn gegevens?


  • Bovenaan de website kunt u "Mijn account" aanklikken. Als u ingelogd bent gaat u dan naar uw account menu.
  • In het menu onder "Mijn account" moet uw klikken op "Gegevens wijzigen".
  • U komt nu op een pagina met uw gegevens, hier kunt u ze aanpassen. Vergeet niet op "Verstuur" te klikken op uw wijzigingen op te slaan.


Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?


  • Bovenaan de website kunt u "Mijn account" aanklikken. Als u ingelogd bent gaat u dan naar uw account menu.
  • In het menu onder "Mijn account" moet uw klikken op "E-mail wijzigen".
  • U komt nu op een pagina waar u uw oude e-mailadres kunt veranderen naar een nieuwe. Vergeet niet op "Verstuur" te klikken op uw wijziging op te slaan.


Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?


  • Bovenaan de website kunt u "Mijn account" aanklikken. Als u ingelogd bent gaat u dan naar uw account menu.
  • In het menu onder "Mijn account" moet uw klikken op "Wachtwoord wijzigen".
  • U komt nu op een pagina waar u uw oude wachtwoord kunt veranderen naar een nieuwe. Vergeet niet op "Verstuur" te klikken op uw wijziging op te slaan.


Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord als ik de oude vergeten of kwijt ben?


  • Wanneer u probeert in te loggen, maar u bent uw wachtwoord vergeten of kwijt, moet u klikken op "Wachtwoord vergeten?".
  • Vervolgens komt u op een pagina waarop u uw e-mailadres dat verbonden is aan uw account moet invullen. Klikt hierna op "Verstuur".
  • Nu zult u een e-mail ontvangen met daarin instructies en een link. U moet op deze link klikken.
  • Er zal een nieuwe pagina openen waar u een nieuw wachtwoord kan invullen. U moet twee keer hetzelfde nieuwe wachtwoord invullen.
  • Als u dit heeft gedaan moet u klikken op "Verstuur". Vanaf nu kunt u weer inloggen met het nieuwe wachtwoord.


Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan als ik de oude vergeten of kwijt ben en ik ook geen toegang heb het mijn e-mailaccount?


Wanneer u probeert in te loggen, maar u bent uw wachtwoord vergeten of kwijt en u heeft geen toegang meer tot uw e-mailaccount, neem dan gerust contact met ons op. We zullen u dan zo snel mogelijk verder helpen.


Zijn mijn persoonlijke gegevens goed beveiligd?


Ja, tijdens het aanmaken van een account en het plaatsen van een bestelling worden uw gegevens versleuteld en via een beveiligde verbinding (SSL) naar ons verzonden. Uw gegevens kunnen tijdens de overdracht over het internet niet worden gelezen door andere personen omdat het versleuteld is met een soort code. Hiermee bieden wij u veiligheid tijdens de overdracht van uw gegevens tegen diefstal of misbruik via het internet. Deze beveiligde verbinding is te herkennen aan het slotje in de adresbalk links bovenaan uw scherm. Klik hier voor meer informatie.


Hoe kan ik mijn account verwijderen?


Neem in dit geval alstublieft contact met ons op. We zullen vervolgens binnen 1-3 werkdagen uw account verwijderen en u via de mail hiervan op de hoogte stellen. Het is ook mogelijk om al uw gegevens op te vragen als uw dat wenst.


----------------------------------------------


Neem bij verdere vragen gerust contact met ons op!